Home > Gabriela > Mie nu îmi place să scriu

Mie nu îmi place să scriu

Da, mie nu îmi place să scriu. Deoarece scrisul e un proces destul de dureros pentru mine, evit pe cât posibil să scriu. Și când știu că trebuie să scriu, evit să mă apuc; întotdeauna găsesc câte ceva de făcut: verificat mailul, trimis un SMS, cusut un nasture, spălat te-miri-ce, curățat mai-știu-eu-ce, lucruri pe care le tot evitam de câteva zile și care, deodată, devin foarte urgente.

Nu îmi place să scriu pentru că e greu și neplăcut. E greu pentru că mereu încerc să găsesc cuvântul perfect care să descrie cât mai exact o situație, cuvântul care să exprime fix cât vreau eu să exprime, nici mai mult nici mai puțin. E și mai greu să scriu în limba română pentru că trebuie să am grijă ca ceea ce scriu să nu mă „zgârie pe urechi” – adică să nu sune de parcă ar fi fost scris de un copil de clasa a 2-a, care de altfel scrie și pentru câteva ziare, reviste și siteuri românești. E neplăcut în sensul că nu simt plăcere atunci când scriu, genul de plăcere pe care o simt atunci când mănânc ciocolată sau când mă uit la poze cu mâțe pe net.

Și totuși…

Și totuși simt că trebuie să scriu. Trebuie să scriu indiferent de cât de peste mână îmi vine, indiferent de cât de mult îmi ia și indiferent de cât de chinuitor este procesul în sine. Pentru că, deși nu este plăcut, scrisul este totuși satisfăcător – am un fel de satisfacție a muncii făcute după ce scriu. Și simt că nu îmi pierd timpul degeaba.

PS: cine a zis că al doilea post e mai ușor de scris decât primul, a mințit!

Categories: Gabriela
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

